وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

مادر

دلم مادر برایت سخت سوزان

وجودم در قفایت سخت سوزان

غم بی مادری را با که گویم

ز درد بی نهایت سخت سوزان

نمی گنجد دمی در باور من

که دورم از هوایت سخت سوزان

ز یادم بردی وپرواز کردی

دلم شد از جفایت سخت سوزان

دلم می گرید از هر گل  که بینم

بیاد خندهایت سخت سوزان

شعر زیبای مادراز شاعرگرانمایه خانوم سلیمان پور. باکسب اجازه از ایشان...

مادر خوبم خدا حفظ تان کند

نظرات 3 + ارسال نظر
hwwjt دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.hwwjt.blagfa.com

سلام آقای محتــرم پروه وبلاگ خیلی عالی بــود امیدوارم وبلگ تون از این بهتر بشه درود بر شمــا.

مهوش سلیمان پور جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ http://mahvashsolimanpor.mihanblog.com

سلام جناب اقای پروه ممنون از این که بنده نوازی می فرمایی و به کلبه ی حقیرانه ام میایی ادرس وبلاگ کردی رو براتون گذاشتم شما را دعوت می کنم به شعر کردی دالگه که با این تصویر دالگه که گذاشتین همخوانی دارد نظر یادتون نره استاد ریاضی

سلام با سپاس بی کران
ممنون ومتشکر که آدرس اشعار کردی را برام گذاشتی
قه شه نگ و ره نگین وه تیده ده م نه فه سد گه رم.....
چه ن گله شئر شادیش بیووش تا دل خوه د و ایمه یش شاده و بود استاد.......

مهوش سلیمان پور دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://mahvashsolimanpor.blogfa.com

سلام اقا عبدالحسین اولا بسیار ممنون از این که بنده را لینک نمودین من یک وبلاگ کردی هم دارم ادرسش رو براتان گذاشتم می دانم که اهل ذوق هستید و علاقه مند به زبان مادری منتظر نظرات ارزشمندتان هستم در ضمن یک بار به مدرسه شما امدم که صرفا شما را ملاقات کنم نگران وضعیت علی رضا راستاد در درس ریاضی بودم که افت داشت اما تشریف نداشتید امیدوارم سربلند و سلامت باشدی درود بر شما

سلام خدمت همشهری خوبم
اشعار زیبایت همچون شرشر بارون آدمی رو حالی به حالی میکنند...
نفست گرم..... افکارت بلند....... موفق باشی.
آدرس اشعار کردیتو کلیک میکنم ناقصه اگه زحمت نیست دوباره بفرست بسیار ممنونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد