وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

بیاموزیم...

۱- بیاموزیم زندگی خصوصی مان را خصوصی نگه داریم...؛    

در غیر این صورت دیگران زندگی خصوصیمان را وسیله سرگرمی خود خواهند کرد  

 

۲-اگر قبل از آمدن کسی خوشبخت بوده اید...    

بعداز رفتنش هم می توانید خوشبخت باشید...

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://parveh.blogfa.com

تا عاقل کنار آب به دنبال پلی میگشت

دیوانه پا برهنه از آب گذشت . . .
یکی از دبیرستان های تهران هنگام برگزاری امتحانات سال ششم دبیرستان

به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که:
” شجاعت یعنی چه؟ ”

محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود :
” شجاعت یعنی این ”

و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته بود !
اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و همه به اتفاق و بدون استثنا به ورقه سفید او نمره ۲۰ دادند!
فکر میکنید اون دانش آموز چه کسی می تونست باشه؟
.
.
.
.
.
.
.
دکتر شریعتی!!!

میلاد پایمرد دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://miladpaymard.blogfa.com

با سلام خدمت استاد بزرگوار وبلاگ خوب و دوست داشتنی دارید و من شما رو خیلی دوست دارم و لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید.

محمد جواد وروایی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.varvaie.blogfa.com

باسلام خدمت اقای پروه

من وبلاگ های شمارا خیلی دوست دارم وبرای شما ارزوی موفقیت می کنم
برای رفتن به وبلاگ من اگر درگوگل نام من را سرچ کنید حتماوبلاگ ام را

بانام نمونه سوالات درسی خواهید دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد