وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

وبلاگ شخصی عبدالحسین پروه

برگی از هزاران که باید می بود و...

کلاس درس دوران کودکی...!!!

  

مدرسه ای که سال های قشنگ کودکی را در آن گذراندیم...!!!

غریب و ساکت در وسط روستا....

آن هایی که سال های ابتدایی را در این مدرسه گذراندند هر روز از کنارش می گذرند ...

اما حتی دیوار های در حال ریختنش را هم نمی بینند...

چه غریبانه در وسط روستا....

چه بی صدا در میان هیاهوی هر روزه مردم روستا...

چه بی پناه در وسط شاگردان قدیم...

در حال نابودی...

مدرسه ی قدیمیم... هر چند مدرسه جدید با امکانات جدید در شمال روستا با افتخار فعال است...

ولی دوستت دارم... خاطرات خوش کودکیم دوست دارم... هرچند دلگیر از بی مهری شاگردان قدیمتی!!! و به حق دلگیری ...

دوستت دارم...

یاد شعر زیبای سعید پرور افتادم...    

 

بیوم وه هفت سالان وه ختی  خه فتم  شه و...  

 ده رس  و مدره سه و  کتاو  دیم  وه  خه و...  

تا  وایه  ره سی  ناو  نیوسی  کردم...  

چیم  وه  مدرسه  ناو  خودا  بردم...  

له  روژ  ئه وه ل  واز  کردم  کتاو...  

موئه لم  وه ت : آب   م هه  وه تم  ئاو ...  

وه  لچه  قولی  فه رمان  نه وردم...  

وه ت:  ئاو  غه له ته  باور  نه کردم...  

زوانم  لال  بیو  جه رگم  بیو  که واو...  

تک تک  دارشیا  ئه سرم  هه چیو  ئاو...  

یه ی  جا بوغز  کردم  یه ی  جار گیرسم...  

یه ی  سه ر  هه له وره و  وه  مال  نورسم...  

لچه یلم  بسا  وه  کزه و   توژی...  

مه دره سه  لیم  بیو   وه  سوو  گوونوژی...  

وه ت: ده سد  بگره و   زانی  یه  کووه...؟  

م  فکر  کردم  ده س  ئرای  چووه...  

وه  دس  پاچه  ده سم  گرتمه و...  

نیمه رو  له لیم  بیو  وه  نیمه شه و..  

نقم  چی  له  به ن  هه رچی  بیوو  ژان  بیوو...  

ئازاری  له  هه د  گییریی  ئه و  بان  بیوو...  

من  کوورده وار  ژار  وه زیات  شر...  

قانییم  کردن  وه  زور  شمر...  

هه ر  له  ئه و  روژه و  کردن  وه  (آب)  ئاو...  

دلم  سیه  بیو   له  ده رسو  کتاو...

نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین حاتمی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ http://7asheaneh.mihanblog.com/

سلام من این شعرو خیلی دوسدارم و چون کتابی که این شعر هم جزو اشعارش بود رو از دست دادم مدتها بود نشنیده بودمش و خوشحال شدم بار دیگر خوندمش ممنون از شما
بازم به دیدن وبلاگم بیاین هم زبان گرامی

زانیار شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.kourd.blogsky.com

ایول عزیز به وبلاگ من یه سر بزن ولی نظر یادت نره
www.kourd.blogsky.com

ف. کاف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://miyane-ghamhayam.blogsky.com/

تحت تاثیر قرار گرفتم
گذشته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد